fredag, januari 01, 2010

Nyår

Gårdagens roliga saker:
* Trots nästan febervarm panna och pinande luftrör var nyårsfesten en succé.
* Vi stod på första parkett under 12-slaget, på femte våningen på Odengatan med utsikt över Vasaparken. Jag vägrade att gå ut i kylan och jag hade faktiskt ganska många i sällskap inne i värmen.
* Som vanligt var det diverse utmaningar på olika håll och ett resulterade i ett rumpavtryck i snön på balkongen.
* Sen var det lite hederlig armbrytning. Vänsterhänta tjejer mot högerhänta killar.
* Det var även mycket löpsnack, knäsnack, Vasaloppssnack och halksnack.
* Sen tappade jag rösten och då tog vi tbanan hem. Där var det nån som spydde och det var ingen trevlig avslutning på året... eller början på året kanske man ska säga. Men jag ska försöka förtränga det.

2 kommentarer:

Malin - brandteknologen sa...

Jag tappade också rösten i natt... :S Hoppas du (och jag) får tillbaka den snart!

Minna sa...

Malin: den kom tillbaka idag, men luftrörer är inte vad de borde... Krya på dig!