fredag, november 13, 2009

Lite hår

Dagens bra sak:
* Dagar som denna är jag glad över att min son har begåvats med väldigt lite hår. Det går löss på dagis.

Dagens trista sak:
* Jag är täppt i ena näsborren. Ena ögat rinner. Ska jag bli förkyld nu eller? Jag som vill mila i helgen.

Dagens utmaning:
* Jag skulle förklara för nya chefen hur en kollega ser ut (som hon inte mött ännu). Jag hade suttit på möte med honom en timma tidigare, i en timma. Konstigt nog kom jag inte håg om han hade uniform på sig eller lite. En ganska väsentlig detalj kan man tycka...

6 kommentarer:

Carina sa...

Om det är den kollegan jag tror så har x en tumring...det tycker jag är lite oväntat men det kanske du inte tänkte på under hela timmen?

Minna sa...

Har han? Han som jag skulle ha möte med, kl 14? Och jag trodde kl 10? Han han en tumring?

yllet sa...

och guuud vilka interna och roliga kommentarer!! jag som bara skulle skriva nåt om lössen. men nu var det ju mycket roligare att läsa eran konversation! :D:D

Minna sa...

Yllet: hahah! det är bakom kulisserna det händer!

yllet sa...

verklich!!

Hanna sa...

Du är så bra - "begåvats med väldigt lite hår".