söndag, september 06, 2009

Stafetten och jag

Gårdagens roliga saker:
* Att springa stafett var verkligen superkul! Jag sprang över min förväntan vilket gjorde det hela ännu roligare! Jag var fortfarande sämst i laget men det gör inget - den här gången. Nästa gång är jag bättre.
* Det var lite trångt vid växlingarna men vi armbågade oss fram.
* Av 1233 startande mixlag kom vi på 638onde plats.
* Vi var kvar på Djurgården och picknickade tills hela området var stängt och funktionärerna satt och sorterade sopor.
* Jag såg Kemistens kompis stå och hejja längs vägen och när han såg mig blev han som tokig och verkligen tjöt: MINNA!!! OAOAOA!!! GO GO GO!!!!!!!

Gårdagens snålis:
* Kaffekillen som trots den sena timman vägrade pruta på kaffet.

6 kommentarer:

hedgehog-sara sa...

hur långt var du tvungen att springa?

Minna sa...

Sara: fem kilometer!

hedgehog-sara sa...

shit.

Minna sa...

Sara: no shit.

yllet sa...

snål kaffesnubbe! synd att ni inte sprang i spikskor (antar jag) för isf hade du kunnat stämpla honom! Om det var i samband med stafetten alltså. annars hade du ju bara kunnat nita honom.

Minna sa...

Yllet: hahah, nä, inga spikskor...