söndag, februari 22, 2009

Sjunka

Gårdagens roliga saker:
* Pratade med Hampert i telefon, fram mot eftermiddagen typnånting.
Jag: Vad gör du?
- Jag hasar fortfarande runt i pyjamas.
- Så lågt har inte jag sjunkit än iallafall.
* Hade kompisar över på middag. Vi fick 80-tals choklad.

Gårdagens förtroende:
* Kaningrannarna åkte bort över natten och vi fick förtroendet att ge den nya kaninen vatten på kvällen. Jag skickade naturligtvis ut Kemisten - inte tänkte väl jag råka bli offer för en eventuell attack! Jag döpte om den till haren och sa 800 gånger:
- När ska du gå ut och vattna den där haren egentligen?

7 kommentarer:

Anonym sa...

smälte ni den över konserverade päron, chokladen alltså? :)

Karin sa...

Och vi fick Merci!! Och det höll på att sluta illa.

Minna sa...

Sara: hahaha, nej, vi hetsåt den rakt av bara!
Karin: ja - jag läste det!!!! Smarrigt!
Men varför för inte hundar äta choklad?

Anonym sa...

Det finns ett ämne i choklad (den mörka) som hundarna inte kan ta hand om och blir giftigt för dem. Kommer inte riktigt ihåg vad det är som de inte tål.

Anonym sa...

http://www.giftinformation.se/article.asp?CategoryID=6840
Jag såg att det även finns i ljus och vit men det är inte så stora mängder.

hampa sa...

"Vattna haren" låter som en pervers omskrivning för kn***a. Mohahah..

Minna sa...

Anonym: aha! Tack för svar!
Hampa: det får stå för dig! :D