fredag, januari 02, 2009

Nyår

Nån dag sen, men vaddå. Det gör inget:

Nyårs roliga saker:
* Vi åt eventuellt roadkill till middag! Ingen visste säkert...
* Vi sjöng LIPS och det var galet. Svårast var The Jacksson Five "ABC". Enklast var det att sitta bredvid och tycka att man skulle ha gjort allting mycket bättre själv... tills det var ens tur...
* Tilde som gärna hade slitit Jack i tusen bitar. Kärleksfullt alltså.
* Jag fick se LindaKs befintliga garderob och den efterlängtade klädkammaren. Ah!
* LindaK vet inte vem Kenza är.
* Jag provade klänningen jag hade på mig på nyår 06/07. Och den gick på. Vilken känsla. Jag som tyckte att jag var så smal då... betyder det att jag är lika smal nu... ja, kanske...

Nyårs mindre roliga saker:
* Att Jack skulle vakna precis innan tolvslaget. Men eftersom Carl ändå ville vara inne och kolla på fyrverkerierna så fick jag ju iallafall sällsis.
* Morgonen efter var inte så rolig... huvudvärksmässigt alltså...
* Att det var ca 800 grader varmt inne i sovrummet.

6 kommentarer:

No-one sa...

Vem är Kenza?

Minna sa...

Pixalexia: det är dagens fråga...

Hon som gick sa...

Roadkill?!? Åh fy - det är sånt man helst INTE vill veta.

Minna sa...

Hon somgick: vi får hoppas att det var ett vanligt skjutet rådjur - som de lovade att det var! ;D

Linda K sa...

ja vem ÄR kenza?

Minna sa...

LindaK: she is...