tisdag, december 02, 2008

Hörlurar

Dagens roliga sak:
* En jättesöt kille med Downs syndrom som diggade järnet på t-banan. Han hade musik i hörlurar men han sjöng med av hjärtans lust och dansade till lite då och då - sittandes.

Dagens chockade sak:
* Idag var det en polis som erbjöd Jack att hålla i en polisbatong - och sen i en polismobiltelefon... men Jack bara stirrade storögt. Ville inte leka med polisen.

Dagens avundsjuka:
* Kemisten kommer hem från fotbollsträningen snart och jag vet att han kommer att bre en massa ostmackor, öppna en öl och sätta sig i soffan. Fast än klockan är över elva. Jag vill också men jag tänker på figurren.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror att Jack ville leka med polispickan...

Anonym sa...

Märkligt! Det är minsann aldrig någon polis som kommer fram till mig o frågar om jag vill känna på hans batong?! Fast jag vill.

sagt o gjort sa...

det är nackdelen med att bo med någon. de frestar en till ondo. därför bor jag ensam. (haha kanske inte bara därför..)

Minna sa...

Sara: förmodligen.
caroline: inte mig heller... jag tänkte att ajg skulle erbjuda mig att känna men jag avstod... ;D
Picaflor: SANT!

Polly sa...

jag hade lätt accepterat erbjudandet!

Minna sa...

Polly: nästa gång är det din tur.