lördag, augusti 16, 2008

Fet ponny

Veckans roliga saker:
* Jag höll på att bli nersprungen av en fet ponny.
* Tyskar. Bara. därför. att.
* Jack kissade ner sin kusin i hotellmatsalen. Han hade bara en vattenblöja på sig och den var inte vattentät...
* Stod på flyplatsen i Palma. Jack envisades med att slänga nappen på marken gång på gång. Jag böjde mig ner, torkade av och stoppade tillbaka. Men en av gångerna tog han den inte. Jag trugade och trugade men tittade samtidigt åt ett annat håll. Till slut sa han klart och tydligt "nej tack"! Nä, Kemisten var inte sugen på napp...

Veckans trista saker:
* Lite väl mycket vågor och brännmaneter.
* Lite väl mycket blåst ibland.
* Lite väl mycket pommes frites på menyerna. Gillas inte.
* Lite väl mycket förkylning på gossebarnet.
* Lite väl mycket glasögon.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tyckte det stod "jag kissade ner..." :)
Det hade varit en kul historia att få höra i detalj!

Anonym sa...

eller hur, man får pommesfrites on the side om man beställer en macka typ... eller en omelett.

Minna sa...

Polly: jag satt i 16åringens knä och kissade... vad glad hon skulle ha blivit...
sara: precis. fast jag åt inte en enda under hela veckan. Jag drack några öl för att kompensera.