tisdag, juli 22, 2008

Knark

Dagens roliga saker:
* Jag har klippt mig! Jag går fram och tillbaka till spegeln för att vänja mig genom att dra i testarna.
* Jag och min frisör skrattar alltid åt hur sjukt svettig jag blir under det där vindtäta skynket man har omkring sig. Idag var det svettrekord iom att jag var nervös över klippet.
* Jag och Kemisten såg Måns Herngren på stan. Jag frågade: Såg du vem det var? Och fick till svar: Ja det är klart! Våra blickar möttes!

Dagens knarkis:
* De klev på t-banan i Gullmars. De såg så där knarkigt urholkade ut. Och den ena tvingade den andre att hjälpa honom att sätta i örhängen i hans nästan igenvuxna hål.


6 kommentarer:

Karin sa...

Wow, lycko Kemisten, jag skulle också vilja ha ett moment med Måns Herngren.

Anonym sa...

det var inte Måns som var knarkisen väl?

Linda K sa...

ha ha ha kemis är skön :D tror du blev jättefin i håret!

Kottemor sa...

Det finns mkt märkligt folk
ute hos dig.
Undantaget Måns då som är en pärla.
...och Kemis, som också verkar
vara en trevlig prick.
Du är ju också en favvo, blev du
nöjd med håret förresten?
...Och så Jack, Jack den lilla
runda underbara:)

Anonym sa...

Tänk att du alltid får till alkis/knarkartröjorna så braaaa. Man riktigt ser hur slitna och uttänjda dom är i halsen! Du kommer att kunna ha en alkisvernissage så småningom! Jag vill komma då!!

Minna sa...

Karin: Jag vet, lyllis!
sara. såklart inte.
LindaK: jag har inte vant mig vid frippen än.
Kottemor. tack det samma!!!!!
Lena: såklart, jag lovar att skcika en inbjudan!