måndag, juli 14, 2008

Inte orka


När man liksom inte orkar mer...

11 kommentarer:

qi sa...

Ja, och då tar den slut direkt, oavsett var man befinner sig... :-)

Karin sa...

Snuttisen! Idag besökte jag canyonen i Rehovot för första gången, efter en timme kände jag mig också sådär, men jag tog en kaffe istället för att sätta mig ned och sova, ibland måste man ju vara vuxen.

No-one sa...

HA HA HA, störtskön stil! är man trött så är man!

Anonym sa...

Alltså - gossigaste knubbarmarna!! Sötnöt.

Minna sa...

Qi: ja precis.
Karin: ja, det hade sett ut - en blond gravid kvinna sovandes mitt i canyonen. (herregu' jag hade glömt att det ens hette så...)
Pixalexia: :D
Gabriella: ja, nu när han börjat äta mat så knubbar han på sig ordentligt...

Anonym sa...

när batteriet tar slut, så tar det slut. Lyllos bebisar som kan somna när det är trötta eller uttråkade :)

C. Meow sa...

Precis så där såg jag ut på jobbet idag ... fast Jack var sötare :)

Petra Nygren sa...

Gud så skönt det ser ut, tänk om man skulle ta sig en lunch nap idag :-)!

Minna sa...

Sara: fast det är ju SÄLLAN de gör de... somnar när de är trötta - då skriker de mest...
Camilla: hahah, jag förstår det! Vem vill jobba så här mitt i sommaren... :(
Petra: Det tycker jag att du ska.

Anonym sa...

naaaw vad söt! :D snart har jag en egen liten bebis!

Minna sa...

Melinda: oh vad najs. Lycka till!!!!!!!!!!!!!