söndag, juni 15, 2008

Nä vad trist

Dagens inlägg:
* Jag har inget att blogga om. När mina favoritbloggare inte har uppdaterat på länge brukar jag tänka: "Åh - hon är säkert ute och gör nåt jättespännande"! Om ni också tänker så (och har mig som favoritbloggare) kan jag avslöja att om jag inte uppdaterar är det för att jag har så tråkigt och inget händer!

Dagens idag-har-jag:
* Badat badkar med Jack.
* Handlat ägg, skinka, basilika, hårfärg och tuggummi på ICA BEA i Svedmyra.
* Ätit jordgubbar med Kemisten och mina föräldrar.
* Pratat med grannen som var bakis efter sin svensexa.
* Somnat i soffan med Jack i selen.
* Sagt till Kemis att jag skulle plantera om basilikan - men inte gjort det.
* Tömt diskmaskinen.

14 kommentarer:

Anonym sa...

jag har: plockat ur diskmaskinen - två gånger, tvättat två maskiner, varit på IKEA, lagat mat, gått med hunden, panikköpt menschoklad. Typ. Kul dag liksom :)

Minna sa...

Sara: men den som väntar på nåt gott! ;D

yllet sa...

haha! precis! så kan jag tänka; men jag kan ju alltid blogga! Men vad tusan ska jag skriva om då?

Anonym sa...

hejsan
ett bidrag till dina alkisinlägg.
Såg idag början på en trend, alkisar har med "festivalglas" som dom häller upp ölen i på tunnelbanan, slurpar INTE direkt ur burken!!!
ha de bäst
// titti

Karin sa...

Jag är en sån som trodde att du gjorde något jättespännande! Var på alkisspaning i Hökarängen eller nåt...

Akan-Kakan sa...

Oh, med mina mått mätt låter det där väldigt spännande!

Jag chockade en expedit på SOLO med min alldaglighet igår...

No-one sa...

jag tror alltid att du är på alkisspaning när du inte uppdaterat ;)

Var dags glimtarn sa...

Jag har både bloggat och haft fullt ös i helgen, idag dock, är det trist måndag. Bara recensioner på sånt som hänt kan jag skriva om idag:O

En vingklippt Fenix sa...

Jamen G-d vad jag kan sakna BEA när jag läser din blogg! Åh, jag kunde gå runt hur länge som helst på bottenvåningen och bara "vara" liksom... Det var ju så sk-tbra att gå dit när man behövde panikköpa en födelsedagspresent också! ALLT finns ju där! Eller när man behövde sandpapper tex! Eller varför inte lite slang till cykeln...?
Är han kvar. Christer tror jag han heter, han som alltid står i entrén och joxar med vagnarna typ? Han med glasögon och en ibland avundsvärd frilla du vet...?
Hmm, måste nog ta mig till BEA one of these days för att spana på gänget...
Må gott!
Mvh / hon som kände igen lilla cyklande kinestanten

Minna sa...

Yllet: precis.
Titti: ja, dui måste ju se en beskärd del alkisar på din linje också! ;D
Karin: alltid!
Akan-Kakan: ojoj! :O
Vardags: låter bra, ska gå in och kolla.
Lisa: hahah, just det kinestanten. Ja, ICA BEA är bäst! Nja...jag känner inte riktigt igen den annen... ska spana nästa gång och se om jag förstår vem du emnar!

Linda K sa...

klart du är en favvo!

Unknown sa...

LindaK. ja - tack det var det jag fiskade efter! Mohahahah. ;D

Anonym sa...

Hahaha, jag tänker likadant. Shit! Jag har glömt att skriav om min dag! Gud, det måste jag ta och göra.. Jag skulle ta passfoton idag, men det sket sig då man var tvungen att ha typ tre olika underskrifter på de där jäkla blanketterna.. -.- Så det ska göras om imorgon, och hela två dagar av det dyrbara sommarlovet är bortkastade.. usch..! :P

Minna sa...

Sandra: Det påminner mig om att jag måste göa ett pass till Jack...