fredag, juni 06, 2008

Glad nationaldag på er alla!

7 kommentarer:

Anonym sa...

glad nationaldag på dig Jack :)

Anonym sa...

Men heja Sverige! Nu håller han på att bli "stor", jättefin är han iallafall! Får han svenska flaggan på kinderna på tisdag, när Sverige spelar match? Mina killar längtar till dess, och jag som god mor får väl färglägga dom lite då... ;-)

Linda K sa...

puss i pannan jack! och kram på hans päron :D

Anonym sa...

Tuffing! Min son var också klädd i Sveriges färger igår! :-)

Kottemor sa...

Hahahahahahaa, underbar!!:)

Minna sa...

Sara: the same to you.
Lena: nja, jag vet inte om jag ska färglägga honom, men han får nog Sverigetröja...
LindaK. detsamma.
Nilla: såklart! När man har nån att klä ut så måste man ju passa på...
Kottemor: :D

Lena sa...

Hej du lilla sötnos! Kan du hälsa mamma att vi måste träffas snart för både jag och Stella har Jack-abstinens!
Och liite Minna-abstinen också då ;)