onsdag, juni 18, 2008

En massa dagens

Dagens lunch:
* Picknick med kompis. Jack var sur. Kompis var glad. Det är hon alltid. Denna underbara människa.

Dagens träff:
* Stötte ihop med en gammal kollega och hon tvingade med mig upp på gamla jobbet. Det var kul.

Dagens kändisspan:
* Karolina Lassbo.

Dagens totala dåre:
* Leila K. Hon kom cyklandes nedför Drottninggatan iför nån schackrutig mössa med små horn på. Så fräste hon.

Dagens besvikelse:
* Att Maria Westerlind butiken på ovan nämnda gata har stängt.

Dagens sång:
* En kulen natt natt natt...

Dagens smicker:
* Mina gamla kollegor sa att jag var väldigt smal och fräsch.

Dagens surgubbe:
* Vårt lokala postombud (även kallad "post-turken")... den unga killen är alltid supertrevlig men den gamle mannen kan sluta med omedelbar verkan. *lipar och gör ful min*

Dagens fråga:
* Varför är man alltid som piggast då man ska gå och lägga sig?

7 kommentarer:

Unknown sa...

Karolina Lassbo... henne hade jag nästan glömt. Måste googla!

Minna sa...

lg: jag såg henne i Metro igår. Man glöms fort!!!!

Anonym sa...

Lassbo - Blondinbella, same same

Minna sa...

Sara: heheheh...

Camilla sa...

"post-turken" - det får bli dagens asgarv :D

Minna sa...

Camilla: hahah, visst är den bra!! :D

Anonym sa...

Skoj lista! Var såg du mig?