måndag, maj 26, 2008

Nya sandaler

Dagens roliga sak:
* Vad underbart det är när man går förbi en skoaffär, ser ett par i skyltfönstret, tänker: "Ja men där är de ju!" - Går in - provar och köper!

Dagens spännande:
* Helt plötsligt har jag drabbats av Traderasjukan.

Dagens trista sak:
* Att jag är så adh'ig att jag gör sjutton olika saker samtidigt, och inget blir speciellt bra. Jag slår in paket, läser bloggar, Traderar, ringer, smsar, gör ersättning, går på toa, ger ad (-hd?) - droppar, mailar, ritar bild, skriver kvitton på samma gång. Ahhhh - lugna dig woman.


8 kommentarer:

Linda K sa...

hurra för dina nya pjuck, du som inte gillar själva inhandlandet! :D

jag försöker också göra allt samtidigt.

Minna sa...

LindaK: nä, jag har ju svårt för skor, men det blev ett par i lördags också. I am so good.

Anonym sa...

jag skulle också behöva nya skor :)

Petra Nygren sa...

Känner igen syndrometatt göra 10 saker samtidigt...vet inte varför man får för sig att det ska vara effektivt när det bara blir pankaka istället av det hela. Skorna låter snygga :-)!

Kottemor sa...

Du får schema lägga din tid.
Fast, då går ju liksom allt det där sköna med att faktiskt få vara hemma lite bort...
Men amningsdimman är lite lagom seg sådär, jag har valt att stanna i det där lite förvirrade stadiet och numera är det en del av min personlighet.
Trots minsta hjärtat mitt fyllde 5 i söndags:)
Trevligt trevligt.

Och grattis till nya skorna!
Superkul juh!

Minna sa...

Sar: köp köööp!
Petra: ja... som en hattifnatt far man runt!
Kottemor: grattis i efterskott!!! :D

Polly sa...

Vad gör du på tradera??

Minna sa...

Polly: hetsar!!!! Säljer och köper! :D