måndag, april 14, 2008

Jack hjälper till




11 kommentarer:

Comments by Klint sa...

Ja, varför blir det alltid så???

Minna sa...

Nina: för dig också? Konstigt? Är det för att det blir varmt eller? Andra ljud?

Anonym sa...

hahahahahahahaha - de känner på sig när de ska dryga sig :)

Vänta bara tills de blir tre typ och ligger på golvet på Ica och skriker...

"jag får aldrig något, bara blöjor"

Anonym sa...

Dom är för varma (min teori)
om man klär av dem allt utom "inomhuskläder" när man är just inomhus så brukar det lösa sig.

Minns att jag gick ut på parkeringen när jag var på köpcenter, och bara gick fram o tillbaka i friska luften med vagnen, tills dom somat, sen in och av med filten så sussade dom ganska sött....
Ja inte _varje_ gång men klart oftare än de ggr de låg med filt, kofta, mössa, åkpåse och flärpen på liften upp till hakan
;)

Var dags glimtarn sa...

He he. De kan det där med tajming. Jag hade en 1 åring och en bebbe, den ena somnade, den andre väckte den...

Minna sa...

Skåneanna: jag har samma misstanke som du. Och ändå knäpper jag upp ordentligt nrä jag kommer in... ska bli skönt när det blir varmare ute så man slipper ta på dem så mycket. Fast jag har ändå inte på honom mycket, body, byxor, strumpr, jacka och mössa. Men så ligger han i en påse...
Vardags: Å hua...

Linda K sa...

ah ungefär som tilde på väg till och från vårt lilla centrum idag då :P

Minna sa...

LindaK: de är i maskopi också...

Anonym sa...

Men så är det ju. Ungefär som att det är helt ok att titta på eller ligga bredvid och leka snällt när mamma tömmer diskmaskinen, dammsuger eller hänger tvätt men inte när hon sitter vid datorn. Man kan ju inte göra något för sitt eget höga nöjes skull liksom. Små slavdrivare är vad de är ;-)

Minna sa...

Jenny: hahah, ja, små slavdrivare är vad de är!

Anonym sa...

Jag har börjat med ett lammskinn under och filt över (istället för åkpåse). Så lätt att bara plocka av filtarna, istället för att pilla med dragkedjor och kardborreband.