onsdag, mars 12, 2008

Värma vetevärmaren

Nattens komiska sak:
* Jag fryser ofta på natten och har som vana att ha en varm vetekudde i sängen. Men den kallnar ju efter ett tag. Så när jag (Jack) vaknar vid 2-rycket så fryser jag. Jag har sagt till Kemis flera gånger att jag varit nära att väcka honom för att mota upp honom till micron. Men jag har inte gjort det. Han säger dock att jag absolut kan göra det - det är ingen fara! Okej... så i natt skedde det. Jag petade på honom och bad honom snällt. Responsen blev:
- Ja! Självklart! OK!
Sen vände han på sig och drog av en snarkning!
Tack för den liksom...

12 kommentarer:

Anonym sa...

hu, i början trodde jag nästan att du skulle skriva att du tog fel och la Jack i micron ;)

Minna sa...

Sara: det hade ju varit dråpligt... :I

Anonym sa...

fast i amningskomat så gör man sånt ungefär. Jag la vällingpulver i kaffebryggaren jag.

Anonym sa...

hahaha, tack för den då!

Karin sa...

Det är tanken som räknas sägs det ju.... Nästa gång kanske du kan ta den kalla vetekudden och dänga till hon lite lätt, eller lagom för att han helt säkert vaknar iaf!

Minna sa...

Sara: jag har inte gjort nåt sånt själv, men rapporterar genast när det händer!
Minna: verkligen!
Karin: tack för tipset!!!!

Lena sa...

Klubbad säl kallas det. Har en sån här hemma också.. *mutter*

Minna sa...

Lena: Hahah "du var i sälstatus" kan man säga...

Comments by Klint sa...

Det gjorde min karl också när vattnet hade gått. Men som tur var tog det inte många sekunder förrän han förstod vad jag hade sagt och vaknade till. Annars hade han fått något hårt i huvudet!

Johanna Dolk sa...

Det lät ju väldigt bra innan...
Känner igen mig :-) Inte exakt, men man tror man fått kontakt och så visar det sig vara helt fel!

Minna sa...

Nina: o ja. Nåt hårt hade vart på sin plats!!!
Johanna: hahha, ja, helt fel ute!

Anonym sa...

Ha ha! Känner igen det där... hrmmmm... (också frusen)