torsdag, mars 06, 2008

Sovprat

Dagens bebissnack:
* Han är som sagt en sovkorv... Inatt fick jag sova åtta timmar i sträck. Vi somnade kl. 21 och han vaknade kl. 05 för att amma. Man kan säga att mina tuttar höll på att explodera! Sen sov han till 07.30 och nu slaggar han lite i sjalen för säkerhets skull... Han kanske tycker att jag är så tråkig så det är lika bra att sova tills pappa kommer hem och han får lite action...
* När han nös i natt - nös han ut värsta långa slemsträngen.

PS, detta inlägg skrev utifrån kommentarerna på föregående inlägg.

5 kommentarer:

Comments by Klint sa...

Vill du bytlåna Jack mot en liten Ella? Kom igen då, bara ett litet tag. Nehej, jag kämpar väl vidare med sovdilemmat.

Minna sa...

Nina: vad jobbigt! Önskar att jag hade några knep att ge dig! Men jag har inga... han somnar bara! Sjal är mitt bästa knep!

Anonym sa...

sjyrre bebis han är, den där Jack :)

Minna sa...

Sara: schysst som snus.

Lindas trädgårdsblogg sa...

Otroligt!! Grattis! Mina vaknar vid 2-3 och sen vid 6-7.