söndag, mars 02, 2008

Rim is my middle name

Helgens roliga saker:
* Knarkarbilen är ett minne blott! Nu har vi en ny bil som är mycket flott.
* LindaK och Polly var här och med Jack lajja - och han fick en kiss och en bajja.
* Fattigmans-tv jag ej mer har! Nu kan jag kolla på skräp-tv alla dar!
* Såg en film från 1962 - vad hände då? Jo - min pappa tog studenten i Västerås! Hej och hås. Han knappt upprätt kunde på skolgården stå - för mängder av buketter och mjukisdjur runt hans hals hängdes pås.

Helgens trista sak:
* Regn och spik från himlen föll. Man ville dränka sig i en pöll.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hurra
vad du är bra
på att rimma ida...
Betti-u.p.a

Anonym sa...

Du är så himla bra
rimmar järnet idaaa
som jag sa, jag blir så himla glaa
åh - du rimmar så braaaaaa

(med Linda Bengtzingröst)

Fröken Finemang sa...

Du säger ju hej jag har inte glömt er med besked!! Rim o grejjer! impad som vanligt! :)

Polly sa...

Du är så himla grym!
Jag blir helt tyst och stym!

Linda K sa...

shitt pomfritt - du rimmar som bombibitt!

Minna sa...

Anonym: ja! Hurra!
sara: hua, min idol.. not!!!
Heléne: I aim to please! :D
Polly: Gud vad bra. Jag blir gla.
LindaK: Shit pommesfrajs - snajs.

yllet sa...

Och vi funderar på att gå över till fattigmanstv! För det är så jäkla dåligt på alla kanaler. Bättre att bara hetsa upps ig över 4-5 st.. :) Fast sen läste jag det där om Malous efter tio program. Och ångrade mig. Danke! Fatta hur det hade kunnat sluta! :|

Minna sa...

Yllet: hoppla, hade kunnat sluta ILLA!!!!!!

Anonym sa...

Ha ha, du återkom med besked dessutom! You made my söndagskväll :D

Minna sa...

Alexia: ja, jag gasar på! :D