söndag, mars 09, 2008

Flinaren

Dagens flin från ett glin:


20 kommentarer:

Anonym sa...

Man kan imt annat än bli glad i hjärtat av det leendet.//Betti

Minna sa...

Betti: åh! Visst blir man! :D

Anonym sa...

Jack The Charmör! Redan!! :D

Anonym sa...

Grymt söt! Jag säger det igen: Lyckat barn!

Anonym sa...

om jag var lite yngre skulle jag fråga chans :)

gudibrallan vad fin han är alltså!!

Anna St sa...

Söt kille! Och duktig fotograf! :)

Linda K sa...

mmmm så go :)

Anonym sa...

Denna bilden var alldeles, alldeles underbar... gullig unge till max!

Anonym sa...

Vilken charmig kille. Söt till tusen!

Minna sa...

Alexia: ja, här går det undan!
Figges mamma: :D
Sara: han skulle säga ja, det vet jag!
AnnaSt: tack och tack! :D
LindaK: rund och go!
Lena: tack!!!
Helena: Visst är han! :D

Polly sa...

Men åh! Nästa gång vill jag hålla! :)

Anonym sa...

Så fin så!

// Jenny

hampa sa...

herregud så söt!

Var dags glimtarn sa...

Underbar bild och ´ser ut att vara en härlig kille! :)

Minna sa...

Polly: självklart!!!!
Jenny: fin som snus.
hamap: du får hålla när du vill!
Vardags: go och gla'!

sara sa...

Världens sötaste flin!

Anonym sa...

Vad fin han är. Det är inte det lättaste att fånga leenden på bild, inte i vårt hus i alla fall :-)

Karin sa...

Åååååh, nu börjar jag längta nåt alldeles enormt till slutet av sommaren! Vill också ha en sån sötnos att snusa på.

Lindas trädgårdsblogg sa...

Vad härligt att få ett sånt leende! Lycka! Mina ler bara när de halvsover och inte på kommando. Längtar :-)

Minna sa...

Sara: ja, det är verkligen ett gulligt flin!
Massablaj: Man får verkligen vara snabb!!!
Karin: vägen dit är spännande men det blir så mycket bättre när den väl kommer ut!
LindaV: jag har sett dina på bloggen och de är så pytte!!! Så söta!