lördag, mars 15, 2008

En utmaning

Dagens sysselsättning:
* Hittade en utmaning hos Fridai. Jag hoppar på. Man ska skriva vad man gjorde för 5, 10, 15 och 20 år sedan!!!

- 5 år (2003): Läste på Uppsala universitet och vantrivdes. Bodde vid Globen och pendlade mellan min lägenhet och Kemistens lägenhet på Gärdet.
- 10 år (1998): Reste i Indien i sex månader. Riktig backpacker/slacker resa. Borstade typ inte håret på hela resan...
-15 år (1993): Gick i ettan/tvåan på gymnasiet. Spelade volleyboll och flängde land och rike runt på diverse turneringar.
- 20 år (1988): Gick i sexan/sjuan. Hade stubb och nerklottrade jeans. Hängde säkert på gårn'...

5 kommentarer:

Anonym sa...

1988 - då förlovade jag mig. Fan vad gammal jag är då...

Minna sa...

Sara: hahah, ja om man ser det så så blir det ju viss skillnad! Fast du var UNG då! ;P

Frida sa...

Kul att se vad andra pysslade med dessa årtal. Hopp.

Anonym sa...

1988 var jag vild och vacker (?), 18år och alldeles euforisk över att bara LEVA! Det var så längesen, så längesen! :-) Numera är jag lugn, trygg, gift och osnygg! Tiden har fan i mej INTE läkt några sår! ;-D

Anonym sa...

Plockade upp handsken och antog utmaningen. Mycket roligt!