tisdag, februari 26, 2008

In your face


11 kommentarer:

Anonym sa...

:-D Kul med bild! Söting!

Anonym sa...

Det är klurigt ibland o beskriva med ord...

Anonym sa...

Jack, du får vara i mitt fejs ennytime. Tillomed kräkas lite på mig :)

Linda K sa...

gos! retas du bara för att inte jag har nån sån än...

yllet sa...

mm mys!

hampa sa...

Jag vill oxå ha.. Buhu buhu.

sara sa...

Sötis!

Linda K sa...

jag kanske knycker honom på lördag!

Minna sa...

Alexia: :D
Caroline: haha, ja.
Sara: "åh vad schysst" hälsar han.
LindaK: reta dig är mitt mission.
Yllet: snart har du en egen.
Hampa: snart vännen, snart!!!!!!
Sara: :D
LindaK: då passar jag på att gå på bio.

Anonym sa...

Nämen hej, Jack!
Va söt du är! :-)

// Jenny

Minna sa...

Jenny: Kom snart och hälsa på. Bli frisk!!! Vi längtar efter dig!!!!!