måndag, januari 14, 2008

Pedagogen har ritat


11 kommentarer:

Lotten Bergman sa...

Som basketspelare måste jag säga att liknelsen är perfekt!

Anonym sa...

har du?????

Anonym sa...

Är det här nåt slags bildligt sätt att berätta att det är nåt på g? *nyfiken*

Minna sa...

Lotten: åh man tackar!!!
Sara: bara vanliga tråkiga som inte gör ont! Det har jag haft länge...
Jenny: Nä, tyvärr! Det är bara sånna där trista...

Anonym sa...

Äsch då! Dags för vräkning snart!

Var dags glimtarn sa...

Instämmer med Jenny, börja uppdrag vräkning ; )Alternativt trotsa tillbaka, ät bara onyttigt och drick champagne, he he, fast det kanske är en italiensk variant och en svensk nono :O

Anonym sa...

"Älskade bebis

Härmed varslar jag, i egenskap av hyresvärd, Dig om vräkning.

Vräkningen kommer äga rum snarast och senast med slutdatum 080108 (se bilaga 1, UL rapport). Sedan tidigare överenskommen hyresperiod.

För att underlätta för alla berörda parter ber jag Dig att flytta ut självmant.

Med vänlig hälsning

Hyresvärden Mamma"

Minna sa...

Jenny: snart så!
Vardags: ja, snart poppar jag champagnen.
Nilla: Tack! :D

yllet sa...

Haha! Ja precis så där är det! Ända ner till brösten som vilar (obs inte hänger, VILAR) mot magen. Men sammandragningar är rätt fränt!

Lotten Bergman sa...

Jag vet inte riktigt om detta är pepping eller depping, men jag gick med mina barn över tiden så här många dagar: 8, 11, 16, 10, 4.

(Och inga färdknäppar eller fönsterputsningar hjälpte heller.)

Minna sa...

Yllet: Verkligen - stor skillnad på HÄNGER och VILAR!!! :D
Lotten: imorgon är det en vecka... men, det har helt plötsligt börjat kännas ok...