torsdag, januari 17, 2008

Näsblod

Dagens tecken:
* Jag tolkar alla möjliga saker som om det är tecken på att förlossningen är på gång!
"Men oj, solen skiner - nu är det på gång"
"Oj vad jag sovit bra - nu är det på gång"
"Aha, jag är sugen på en macka - nu är det på gång".

Min senaste är:
"Men vaddå, är det på gång? För varför annars börjar jag STÖRTBLÖDA näsblod när jag bara sitter här framför datorn i lugn och stilla ro?" Bara sådär! Som att öppna en kran. Blod på kläderna, stolen, skrivbordet, golvet och hela fejjan! Som om att hjärnan exploderade!


Kanske är det FK som hämnas in spirit...

10 kommentarer:

Var dags glimtarn sa...

Ett självklrat tecken. Nästan samma sak som att vattnet gick, nästan... *styrka*

Minna sa...

Vardags: äh, så säger du bara!

Var dags glimtarn sa...

:)*ruskar övertygande på huvudet*

Minna sa...

hahha, det slutar med att den kommer genom näsan, jag lovar!

Anonym sa...

it's a sign!

Minna sa...

A: hoppas hoppas! :D

Polly sa...

Kom igen, tjocka Glenn!!

No-one sa...

Att vattnet går har jag hört, men att blodet går?

Linda K sa...

ja nu är det definitivt på gång!

Minna sa...

Polly: jag ska kämpa smala Ala.
Alexia: iallfall nåt som går... men ur fel hål.
LindaK: hoppas det!