onsdag, januari 16, 2008

BF+8

Mot MVC och den informativa mvc-tanten...

6 kommentarer:

Var dags glimtarn sa...

Du har väl packat grammofonen??

(Ser er framför mig: "Lilla vän, se så då då, nog kommer bebisen ut ja ja ja, ho ho ho, lilla vän" *klapp på armen och menande leende*)

Minna sa...

Vardags: Grammofonen och högtalarna är nerpackade!!!!

Anonym sa...

Herregud din stackare, ska du behöva dras med din trista barnmorska även efter bf? Nu tror jag att din bebbe får ta och komma, annars får du döpa om bloggen till Saker som inte händer;-).
Sköt om dig!

Minna sa...

Figges mamma: idag var hon dock helt OK, kanske för att det var sista gången. Nästa gång får bli på SÖS! Om det nu blir nån!!!! Vi får se...

yllet sa...

jag tror bebisen kommer senast 10 dagar efter bf, dvs på fredag? För (detta är väldigt vetenskapligt!) en kompis till mig fick höra att hon var mogen, födadags och att det syntes låång väg av en barnmorska (inte hennes egen utan en ytligt bekant) nån dag innan bf. och det fick ju du med? och den bebisen kom 10 dagar senare. hon tyckte "snart my ass" men om min teori stämmer så är det ju snart! :)

Minna sa...

Yllet: Hoppas verkligen att teorin stämmer!!!!!!