fredag, januari 18, 2008

BF+10

Jag tycker inte att man ska behöva vänta så här länge.

13 kommentarer:

Anonym sa...

Nej det är oförtjänt! håller tummar. Lycka till-kram

Linda K sa...

varför är du vaken NU?

Minna sa...

Åsa: Tack!!!
LindaK: Det undrar jag också... :(
kan inte sova...

Anonym sa...

för mig startade det den tionde dagen, vattnet gick precis när jag skulle gå och lägga mig. En mycket märklig känsla. Ge inte upp, rätt vad det är så sätter det igång! men jag vet att det känns hopplöst att vänta och vänta och vänta...

Var dags glimtarn sa...

*plötsligt händer det*

Anonym sa...

När du får en igångsättningstid, då kommer det hända ett par dagar innan. Jag fick fredagen den 13:e 2006, han kom ut den 11:e. Alldeles av sig självt. Det är som att dom känner "nä fan vänta här nu, det här fixar jag själv, ingen jävel ska sätta igång mig". Lycka till.

Petra Nygren sa...

Vilken följetång Minna...jag följer med spänning och hoppas snart få se en illustration på när den (hon/han) ploppar ut hahaha :-)

Anonym sa...

Nä, det är inte rättvist. Snart ploppar den nog ut!

Du har föresten fått pris av mig, för du bloggar så bra!

Anonym sa...

Jag håller tummarna för dig!
Vilket datum är du beräknad till enligt sista mensen kontra ultraljudet?
Såhär var det för mig:
http://tankebubblor.blogg.se/100805105349_mina_frlossningar_kort_version.html

sassa sa...

Hej!
Följer du Martina Haags blogg? +18 dagar idag...
Mina kids har kommit +14 och +10, och jag vet hur j-la tröttsamt det är att bara vänta...

Ps - namnförslag: Selma.. tänkte på din semla, haha!!

Lycka till!

Jonna sa...

Nää, inte rättvist alls... Men du har iallafall fått pris av mig för du bloggar så bra!

Anonym sa...

I know it sugs. Jag gick ju som bekant + 21 dgr, och de kändes lika långa som hela graviditeten sammantaget.

Men i helgen känner jag på mig att det är på gång!!!

Jag sjunger valsång i mina tankar för dig!

Minna sa...

Agneta: Det är hopplöst...
Vardags: det är större chans att vinna på Triss känner jag...
Sofia: Hoppas att det är så...
Petra: tur bara att man inte blir filmad mitt i misären!
Mrspitepalt: Åh tack! Vad kul! sånt piggar upp!
Nilla: jag då blir det ännu sorgligare... 5/1 och 8/1...
Jag ska in och läsa.
Sassa: ja jag såg det, 18 dagar! Horror!
Jonna: tack sötaste!
Polly: jag vidarebefodrar valsången till bebisen så kanske den blir sugen på att komma ut för att träffa dig!!!!!