söndag, december 02, 2007

Katt

Dagens rim:


10 kommentarer:

Linda K sa...

en man med hjärta.

Anonym sa...

Du har ordning på karln! De e bra det;)

Minna sa...

LindaK: ja, det är kärlek liksom.
P: Han vill ju inte att jag svälter ihjäl... muhahah!

Astrid och Amanda sa...

Haha, fast kemisten verkar ha lite vild kör-stil..! Jag har bakat lussekatter idag, och HUJEDA MIG vad gott det är! Man glömmer varje år.
Eller får det förstört av någon torr smaklös sak från 7-Eleven. Hembakat är så gott! Jag lever på pepparkakor och lussekatter och min chokladkalender nu fram till jul. :D
/Astrid

Anonym sa...

snäll han är kemisten :)

Minna sa...

Astrid: hahah! Schysst diet... så har jag levt sen jag fick ett plus på gravvostickan. haha! ja, han är lite vild bakom ratten. :O
Sara: som en dröm.

Anonym sa...

HA HAH HHAHAHAHAHAHAHAHAHAA! UNDERBAR!!!!!!!

yllet sa...

vilken kille! en dagen indiskt, andra dagen en lussekatt! :)

Minna sa...

Alexia: :D
Yllet: ja, sicken kille asså!!!! Och julklapp ska jag få också!!! :D

Anonym sa...

Åh vilken bra! Bild, kille och rimmet.
Vi ska baka den 16:e, och pojkvän har sin vana trogen bjudit in ALLA (jag tror jag bloggade om hans födelsedagsmiddag som blev för 16 personer...) Det blir nog livat! :)
Idag har du nog fått två mail från butiken igen?!? :)