fredag, november 30, 2007

Guide

Dagens roliga saker:
* Idag blev jag av med oskulden tillsammans med en mycket erfaren kvinna... Jag fick den stora äran att göra mitt premiärbesök på Svenskt Tenn med LindaK. Om man söker på "Svensk Tenn" på hennes blogg får man hur många träffar som helst, så hon var en utmärkt guide!
* Vi kontaterade att Svenskt tenn tycker att man ska ha fjärilar i granen. Jag håller inte med.
* Vi var även på plan 3 på PUB. Vi ska återvända när vi är snygga och smala igen...
* Vi och Polly stod även länge och spanade på dildosarna som ploppade upp i PUBs skyltfönster. Har ni inte sett dem, ta en tur förbi vettja.

6 kommentarer:

Linda K sa...

ha ha ha jag ska lugnt ha den svarta med kristaller! :D

Minna sa...

LindaK: jag som trodde att jag hade tjingat den....

Linda K sa...

det kanske finns flera?

Minna sa...

LindaK: vi får fråga tomten...

Polly sa...

era snuskisar!

Minna sa...

Polly: du är inspirationskällan även här!