måndag, oktober 01, 2007

Försök inte lura mig gosse

Dagens roliga sak:
* Kemisten och Minna mailar:
Kemis: Fick mail från Basel, kursen blir av.
Minna: Vad bra. Då kan du köpa godis på Arlanda.
Kemis: Du menar whiskey.
Minna: Jag menar godis.
Kemis: Jag ringde Arlanda och godiset är slut.
Minna: Jag ringde också och de har fyllt på tills att du åker. De fyller på samma dag, på morgonen, och de fyller på jättemycket. Ialla butiker och på alla terminaler.
Kemis: Ok, va bra!! Hoppas jag kommer ihåg att ta med kontanter, för att min korttilvverkare ringde precis, det är tydligen problem med betalterminalerna på Arlanda, kommer inte att vara fixat förrän 4 november...
Minna: Du får väl betala med dina guldtänder annars...

9 kommentarer:

Anonym sa...

Du är listig som en räv!

Minna sa...

jag överlistar dig NÄRSOMHELST!

Ps, ett år! Fniss fniss asgarv!

Anonym sa...

Hur ska den ungen bli...

Minna sa...

Maria: jag röstar för glad!!!

Anonym sa...

Alltså.... jag anar socker i mossen, gillar kemisten inte snask maybe? Han känns väldigt anti-snask faktiskt! hehe

Minna sa...

Sinnica: helt sant faktiskt! han är ingen gottegris, han gillar mer jordnötter och ships och sånt!!!

Anonym sa...

godis är snubbigt, nötter är gott :)

Polly sa...

:)

Turkisk peppar. Och choklad.

Minna sa...

sara: mandaringer är livet... (och lite dajm)
Polly: Reisen och chips.