torsdag, september 13, 2007

Äpple

Dagens roliga saker:
* Alldeles nyss höll jag på att skratta ut bebisen. Kemisten lekte charader och visade hur det ser ut när en gravid kvinna sitter på toa.
* Kemistens korta hår som blir fluffigt när han inte har produkt i det!
* Att gå på prommis över Söder med en alltid lika go kompis!

Dagens tråkiga saker:
* Skala äpplen och samtidgt skala av sig naglarna...
* H&Ms babykläder. Rosa spets eller tröjor med bilar! Det tycker H&M att jag ska sätta på min unge. Ni kan stoppa er rabattcheck i äset.


6 kommentarer:

CATOVENTURE sa...

Något av det svåraste som finns med att ha barn är att hitta snygga könsneutrala kläder.

Jag har ingen lösning på problemet. Förutom att undvika kammo- och tyllkläder i möjligaste mån.

PS jag hittade denna blogg genom amaliamedgrisarna...se...

Anonym sa...

läs i min äs!

Minna sa...

Marcus Cato: Hej hej!! Ja, kammo och tyll gårt bort... och de kläder som är könsneutrala är svindyra!!!
Polly: kunde inte sagt det bättre själv...

Anna St sa...

På hm kan man bara köpa pyjamasar till ungen. Något annat duger de inte till i barnväg (och knappt ens det)

Ann Charlotte sa...

wwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
Hälsning från Hugo

Me & I har gansla fina unisex grejor även andra danska märken, Molo, Katvig Hjort copenhagen mm, du får vänta med att handla till mingla kommer ut med sin kollektion.

Atott (hemma med sjuka barn)

Lox sa...

Då ska du inte gå in på KappAhl. Där får jag utfärda en stor kräkvarning.