måndag, september 17, 2007

Öppen

Dagens trista saker:
* Signalfel och det tog en evighet hem. Jag hade inte bråttom så jag behövde inte få stressont-i magen. Men... det hamnade ett sunk-alkis-par bredvid mig. De suckade och stönade och sa: "Pah, det här betalar man skatt för..." med sina äckliga alkishesaröster. Och så härmade de allt som förararen sa. Och emellanåt hånglade de. Urk på burk.
* Att komma hem och upptäcka att frysjäklen har stått öppen hela dagen.
* Tranbärsjuice utan alkohol.
* Jag har bitit mig i kinden, på samma ställe ca åtta gånger. AAAAJ!

Häromdagens trista sak:
* Jag var inne i en butik häromdagen. De hade radion på och där var det Martin Stenmarcks-special. Så jag var tvungen att lyssna till tre (3) av hans usla låtar i rad. Och jag var tvungen att lyssna på hans kärleksförklaring till sin mamma. Så jäkla blödigt och tårdrypande att jag klöste butiksväggen.

9 kommentarer:

Anonym sa...

En till med samma smak som jag! Jag tycker hans låtar är såå töntiga och tama. Sjumilakliv *fnyser*.

Anonym sa...

Visst är det typiskt att man skall hamna vid "myspåsar" när man inte har lust med det (har man det någon gång)För mig tog det ungefär två timmar att komma hem, tänkte samtidigt Strunt samma, för jag har ju ingen som väntar mer än damråttan...*L*

Minna sa...

Tina: *fnyser med dig*
Bagis: Nä, det har man aldrig lust med! TVÅ TIMMAR! fan vad värdelöst...

Polly sa...

Var det någon ballad..?? :-D

Minna sa...

polly: bäd bällads...

Anonym sa...

det värsta måste väl ändå ha varit frysen... Såna saker gör att jag kan döda någon. Helst den som lämnade frysen öppen (om det inte var jag vill säga )

Minna sa...

Sara:...det var jag... så jag ahde ingen att skrika på... men saker och ting klarade sig förvånansvärt bra. trots nästan 10 timmars öppen dörr.

Var dags glimtarn sa...

He he, han skrev låtar redan som barn så begåvad kille iaf :) Min allra första kärlek, jag satt där på hans säng och åt vaniljglass direkt ur pappkartongen, hälften var hans andra hälften mig. Så spelade han gitarr. Vi var inte mer än 12 bast. Har inte lyssnat på hans låtar, inte min smak men ska faktiskt göra det, av gammal kärleks skull ; )

Var dags glimtarn sa...

andra hälften var min ska det ju stå och inte mig...såklart...