torsdag, september 27, 2007

Mandarin

Dagens sång:
* Melodi: Sudda bort din sura min!


12 kommentarer:

Anonym sa...

jag köpte också mandariner igår, men jag är inte gravid :)

Anonym sa...

Va, inte gravid, gå å lämna tebax dom!

yllet sa...

Ohh! Jag älskar mandariner men har inte hittat några ännu! :(
Snygg bild! :)

Anonym sa...

hahaaa! Har en känsla av att jag kommer att gå och nynna på den där låten hela dagen!

Anonym sa...

tyvärr, jag har ätit upp dom.

Viveca sa...

HA HA HA HA HA. *visslar*

Viveca sa...

Åh än roligare är att jag kommer på mig själv att inte läst ordentligt utan nynnar på "jungfru skär"-låten fast med mandarin då.

Minna sa...

Sara: det går bra ändå!
Kemisten: pah, bär gips!
Yllet: tack! De som finns nu är de BÄSTA!!! Lite sura.
Maria: jag med...
sara: bra ätit!
Viveka: hahhaah, ja, men den passade ju lika bra ju!

CATOVENTURE sa...

Ganska pilligt. Lite som räkor. Inget för (mina)barn, alltså...

Minna sa...

Marcus cato: nej, satsumasarna är väl inte så pilliga, lossnar i ett svep.

Anonym sa...

Mandariner = citrusfrukt, tyder på en liten tjej i magen om man ska tro på gammalt Iberisk ordspråk. Citrusfrukter vill mamman äta för att kompensera den söta kvinnan i vardande i magen

Minna sa...

Cosmopolit: hjärtslagen och min feta röv tyder också på en tjeje... den som lever får se! ;)