lördag, september 22, 2007

Lördag


10 kommentarer:

Anonym sa...

Minna - det här var en helt fantastisk bild!!!

Polly sa...

Bjuder du en godisgris (en jesus)?

Minna sa...

sara: tack! jag håller faktiskt med lite blygsamt!!!
Polly: självklart! Kom förbi mitt jobb, du vet var jag finns, är här till kl 23.00...

Var dags glimtarn sa...

Ha ha, ja precis så känns det ju när man börjat :O Fabulous bild!!

Minna sa...

Vardags: finns inte stopp... tack!

Cecilia sa...

Choklad vill ha choklad nu...

yllet sa...

Mmm. Jag är sjukt sugen på chokladbollar. Sedan flera dagar. Men jag har bara flytande margarin, tror inte det blir lika bra..? Mmmm. Choklad.
Fasen.

Minna sa...

Cecilia: geee mig!!! :D
Yllet: nej... det är ingen bra idé... du får vänta tills imorgon...

Anonym sa...

haha, mkt bra bild! precis sådär spenderar jag mina lördagar (innan jag börjar må illa)
:)

Minna sa...

Jonna: Tack! ja, man är ju gärna sådär en liten stund...