torsdag, september 27, 2007

Hinna

Gårdagens läbbiga saker:
* Det är läbbigt att äta fisk med ben i. Jag satte ett i gommen och förvandlades till en femåring som spottade ut all mat på tallriken.
* Det är läbbigt när man har druckit mjölk ur ett glas och sen sköljt det och ställt på diskbänken. Efter en stund tar man glaset och fyller med vatten och när man dricker ur det ser man att det är en slemmig vit mjölkhinna på botten. Då kräks jag.
* Var på Kreatima och framför mig i kön stod två elever från Beckmans. Oh vad jag stör mig på sånna, den där typen som säger med nasal röst att de lever för konsten och säger "på Beckmans hit gör vi såhär och på Beckmans sa de sådär"!


5 kommentarer:

Kottemor sa...

Oh ett sånt där litet elakt fiskben råkade jag ut för på ett kalajs för en tid sedan, stå och kräkas på toaletten är ingen höjdare...
Då undrar lätt folk.
Att det sen är så himskans svårt att få fatt i de där små hala rackarna när de väl hittat en bra plats att sitta fast på och man får stå där och gräva, usch!

yllet sa...

Ja men åk tillbaks till Beckmans då för fasen! vill man bara skrika ut. För sååå speciellt är det inte. Massor med folk läser där varje år. Uff. Jag märker att jag låter som värsta arga när jag skriver här, eg är jag sjukt konflikträdd. Så klart!

Minna sa...

Kottemor: och man vågar under inga omständigheter svälja så saliven rinner längs hakan... hahah!

Yllet: hahah, ja, man vill verkligen skrika det och apa sig framför dem och härma dem... men jag är också konflikträdd!

Anonym sa...

Jag skrek "Håll käften på dig din jävla kärringjävel, du har väl för fan ett styre på din cykel" en gång till en tant som i förbifarten sa "det är faktiskt högertrafik i Sverige" när jag gick på fel sida av gångvägen(som f.ö var helt tom på folk).
Har aldrig gjort det förut! Jag var stolt att jag kunde för ja e oxå konflikträdd :D
Ibland ska man bara säga det man tänker!

Minna sa...

P: hahahah!!! Shit, det måste ha varit skönt!!!! Hahha!!! Yes, that is a proud moment!