fredag, augusti 31, 2007

Generad

Dagens roliga sak:
* Idag blev jag helt plötsligt jättegenerad och pionröd i ansiktet. Det blev fikabröd kvar efter min avslutningsfika så jag tog det och gick ner till killarna i korridoren och frågade om de ville ha. De tackade ja och tjoade av lycka. Och jag blev jättegenerad och kände hur det verkligen hettade om kinderna.


Dagens trista sak:
* Folk som har knappljudet påsatt på telefonen, och skickar sms efter sms efter sms.

Dagens sms:
* Jag till kompis L:
"Jag hörde mig själv referera till dig som "min väninna" idag. Nu måste jag ta livet av mig."

3 kommentarer:

Anonym sa...

Aaahhh... avskyr också knappljudet!! Vad är det med folk, egentligen? Varför har man det på?

Linda K sa...

jamen du klär i rött :)

Minna sa...

Ida: oftast är de inte helt unga... men ändåååå.
LindaK: allt klär en skönhet! ;P