torsdag, juli 19, 2007

Följ

Gårdagens bus:
* Nåt av det roligaste jag vet är att gömma saker under folks kuddar! Jag vet inte hur många gånger jag har busat genom att gömma saker som folk med mening ska hitta! Igår plingade det på dörren och när jag öppnade stod där en ung tjej och gav mig en lapp med texten: FÖLJ KRISTUS! Den tog jag givetvis med mig hem till H och J och gömde under en av deras sovkuddar (jag vet inte vem det var som fick den eftersom jag inte vet vem som sover var i sängen). Skitnöjd.

Ett tag hade jag och en kompis en liten bild på Clabbe som vi gömde hemma hos varandra. Till exempel i badrumsskåpet eller under en kryddburk.

17 kommentarer:

Anonym sa...

En bild på Clabbe under rosmarinen?! Hahahaha, gud så skruvat.

Minna sa...

Polly: visst är det kul, tyvärr dog det ut. men jag tror att hon fortfarande ruvar på bilden.

Anonym sa...

hahahaha - nä, jag kan inte läsa hos dig mer, jag kommer att dö.

Vi brukade gömma varmkorvar i folks sängar. Men det var längesen.

Minna sa...

Sara: Hahah, en gång gömde jag ett foto på en gubbe i en korvfabrik i kollega A's väska.
Ta upp varmkorvs-gömmandet igen vettja.

Anonym sa...

Ta upp det igen! Fast då tycker jag att du ska ta en bild på Fadde.

Anonym sa...

hm, kanske i Grekland - det vore skoj. Man kan lägga varmkorvar lite varstans. Finns det varmkorvar i Grekland?

Anonym sa...

sara: du kan väl lägga såna där vinbladsdolmar?

Linda K sa...

ha ha ha!! snälla lägg nåt under min kudde nån gång :D

Anonym sa...

Åh gud vad kul, jag ska genast leta upp en rolig bild att gömma hos Jessica. Hon är min busringnings-kompis och fattar allt sånt.

Anonym sa...

Tack för tipset!!

Anonym sa...

Du e inte frisk, men det var väll ingen nyhet. Jag vill oxå ha lappar under min kudde. När kommer du hem till mig och lmnar mågra?

Minna sa...

Polly: oäk, tänk att ha Fadde under kudden, urk.
Sara: en bit salami, eller som Polly föreslår, en dolme...
LindaK: Så fort du bjuder på fest är jag där. ;)
hanna: underbart! Bästa buset!
Cissi: kör hårt!!!!

Minna sa...

Einstein (min hjälte): jag ska göra en special kanelbulle till dig.

Karin sa...

Tänk vad kul det skulle vara att gömma Clabbe själv hemma hos folk. Vad förvånad man skulle bli om man öppnar städskåpet och så står han där liksom!

Minna sa...

Karin: hahhaha, och drar igång nån dibbelibabbelido-harang när han sitter under diskbänken...

Baba sa...

Min syrra och jag hade en gammal röd biljett från Stadt som vi brukade gömma hos varann. Eftersom vi inte bor i samma stad rann det ut i sanden, men hon stoppar fortfarande saker i min säng och jag glömmer alltid att hämnas.

Anonym sa...

Nu förväntar jag mig en busringning från Hanna och en lapp under kudden från Minna. Vilken spännande sememster jag har framför mig en massa bus!!!!