tisdag, juni 05, 2007

Dubbla radavstånd

Dagens underbara:
* En Piggelin i solskenet på lunchrasten.


Dagens jag tycker att...:

* ... det borde finnas en romrussin-glass (obs GB, jag äter bara GB-glass. All annan pinnglass är suspekt). Så som det är nu måste man ju hitta en kulklassförsäljare för att stilla sitt rom-behov.

Nattens dröm:

* Drömde att jag skrapade fram tre tv-apparater på en A4-stor Trisslott. Lycka.

Baradärföratt var jag ju tvungen att köpa en idag och så "vann" jag 25 kr. Får se var det hela slutar. Om jag ska sitta i rutan och skrapa vet jag inte vad jag ska ha på mig. Hilfe.

7 kommentarer:

Linda K sa...

jag tycker om när det finns vaniljglass innanför piggelinet. fast då är det ju en päronsplitt förstås :)

Anonym sa...

Det är därför vi ska till Vingåker. Det är ett tecken. Du kommer att hitta din teveoutfit, guidad av mig och damen ovan! Grattis!!!!

Anonym sa...

Piggelin rules!

Minna sa...

LindaK: Ah, du är en sån...
Polly: Grejt!!!
sara: oh yeah!

Anonym sa...

GB har faktiskt gjort en pinnglass med romrussin en gång i tiden. Den hette... Romrussin. Den var supersmaskig.

Anonym sa...

Romrussinglass är superäckligt. Det är nog bara därför du tycker om den. För att ingen annan gillade den och du fick äta upp alla de där fem litrarna helt själv.

Minna sa...

Thomas: Åh, jag skulle vilja skruva tillbaka tiden.
Inger: det var som att vara i paradiset. det var tider det.