onsdag, juni 13, 2007

Bisarro

Dagens trista saker:
* Att ha bisarro huvudvärk.
* Att behöva hjälpa en hysteriskt arg och upprörd kvinna som vägrar att lyssna och anklagar en för både det ena och det andra och hotar att gå till pressen osv. Men suck. Får man prata till punkt? Nähä. Men då kommer du aldrig mer bli lugn igen eftersom du inte tillåter mig att FÖRKLARA!!!
* Att med sin bisarra huvudvärk få en tvååring mittemot sig på tbanan. Som plockar upp ett leksakståg och börjar dunka det mot rutan. Hej då. Jag byter plats. Se ya in hell.
* Brusalvedon. Ett två tre på det fjärde ska det ske...

Glöm inte Rickard-veckan. Tipsa alla ni känner!
(Jag förökte tipsa på "Familjeliv.se" men då gick moderator in och anklagade mig för spamming. Va fan hade jag ens där att göra)

2 kommentarer:

Anna St sa...

Jag skulle kunna tipsa om dina illustrationer där. Baka in det i en tråd på ett fint sätt. :)

Minna sa...

Anna: Ja, gärna! :D. Akta dig för moderatorn bara... ;)