torsdag, maj 10, 2007

Svajjar

Dagens roliga saker:
* Hört på jobbet:
- Kan du komma hit? Det är nåt konstigt med skrivaren.
Svaret ropas innefrån ett rum:
- Men det går inte att trycka sedlar i den där. Lägg ner.
* Pratade med en ex-kollega som häromdagen berättade att hon är gravid.
Jag frågade hur hon mådde och så. Hon svarade:
- Jag kan inte gå i trappor. Bysten svajjar när jag går och jag tror att dom ska trilla av.


Dagens ointressanta:
* För några dagar sedan såg jag en tjej på tbanan som jag kände igen. Jag tänkte en kort sekund på vem hon kunde vara, och kom på att vi förmodligen bara åkt tbana ihop nångång nyligen, att hon suttit mitt emot mig på morgonen. Idag såg jag MER-reklamen, den där ÄLSKA MER. Det är hon mörkhåriga tjejjen som jag sett...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ännu värre är det när man hejjar på nån "man känner", typ Cicci Elwin eller så...

Anonym sa...

jag trodde det var mina brön du ritat först, och blev nästan lite smickrad för en sekund, fast sen kom jag ju på - jag har ingen röd behå.
(även om jag har svajiga bröst)

Anonym sa...

Är "bysten" ett ord man fortfarande använder?

Trist problem för henne, men betänk att det gläder halva mänskligheten!

Minna sa...

ÅsaS: Sånt är pinit! och speciellt om det är en semi-kändis, typ Baren-Meral...
Polly: jag´hade dig och min egen bh som inspirationskälla... ;P
Tommy: ja, byst kan man väl använda! och ja, hennes kille är skitnöjd... hahahah

Anonym sa...

En tjej på vattengympan hade gått upp fyra kup-storlekar när jag träffade henne senast. Då var hon i typ sjunde månaden. Hennes pojkvän var också nöjd.

Minna sa...

Inger: Fyra kupstorlekar? det är inte möjligt!