lördag, maj 26, 2007

Matäcklerier

Dagens äckliga saker:
* Jag kom på en sak. Är det något som jag verkligen äcklas av är det andra människors smuliga smörpaket. När man ska bre mackan och man tittar ner i Bregottpaketet och det är fullt av oidentifierbara smulor och kaviarspår. Då vill jag kräkas.
* En sak till. Jag vill även bara dö av äckel när man måste ta ketchup från en flaska som är fylld av intorkad fastkletad ketchup i korken/locket. När man måste klämma jättehårt på flaskan för att den fräscha ketchupen ska tvinga sig igenom lagret av intorkad ketchup för att komma ut. Ta hushållspapper och torka av. Snuskerier.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Amen!

Minna sa...

Maria: :D

Anonym sa...

meh, gud vad äcklig du är, nästan så jag ska...

ja -det ska jag. Majs - fästingar

muahahahah ;)

Minna sa...

sara: *kräkljud*

Anonym sa...

Jag håller med dig fullständigt på båda punkterna. Speciellt det där med smörpaketet... Var hos ett par bekanta och blev bjuden på sallad och bröd..., en djup sönderkarvad smörgrop till Lätta-paket ställdes fram... Det är bara att le...ändå..=) =)

Minna sa...

Annak: urk. ja, det var som med ketchupen, det är bara att le... (och försöka att inte ta först)