torsdag, maj 03, 2007

Lady

Dagens roliga saker:
* Jag och kollega E blev bjudna på lunch på ett av våra stammislunch-hak. Sist vi åt där fick vi dåligt bönsmör, så vi gick tillbaka med det och rapporterade(take-away som vanligt). Och idag bjöd de på lunchen. Som tack för att vi sa till.
* En uteliggare på tbanan. Ett par tjejer blev illa berörda och sa till varandra (efter att han gått) att han fick ta vad han ville från dem, lägenhet, mat osv. Den ena tjejens kille blev skitsur. Haha.

Dagens trista sak:
* Jag var tvungen att genomlida en hel sushi-måltid lyssnades på Lugna favoriter. Min hat-kanal. Tur att jag hade beställt en liten sushi.


13 kommentarer:

Linda K sa...

svårt att äta snabbt till stilla musik?

Anonym sa...

Is Daaaancing whit me

Minna sa...

LindaK: nej, det gick i raketfart! I wanna know what loooooove iiiiis.
Kemisten: Shit to shit.

Var dags glimtarn sa...

Extra wasabi kanske hade fått dig att sjunga med :D?? (omformulerad text)

Anonym sa...

Det är tur att du har lätt att se det positiva i saker ochting! :)

Minna sa...

vardags: Hahha, ja, det kanske omvänt mig...
Lisa: jag försöker iallfall... :)

Anonym sa...

lugna favoriter - haaaaata, tillomed jingeln är pissig.

Minna sa...

sara: till och med reklamen är bättre.

Anonym sa...

Uschi Sushi. :)

Sara sa...

Jag vet inte vad som är värst- lugna favoriter eller sushi? :-)

Minna sa...

tommy: Yummi summi.
Sara: jag vet. fråga mig.

Karin sa...

haha, israel's "lugna favoriter" fick mig att dra min första ordvits på hebreiska, inte illa!! de har en läskig jingel där de sjunger "sof shavoa ragoa" (typ lugn helg) och jag bytte raskt ut det till "sof shavoa garoa" (dålig helg). nu måste jag nästan kunna räknas som israel..

Minna sa...

Karin: ja, nu är du som en infödd!!!