tisdag, maj 08, 2007

Bankomat

Jag har blivit utmanad av Anne! Jag ska lista sex konstiga saker om mig själv:

- Jag har skägg och mustach.
- Jag har en värmevetesäck med mig vart jag än går när jag är hemma. (Den är med mig när jag sover, bloggar, äter, kollar på tv.)
- Jag får gåshud när jag tänker på att dra en outfälld BIC-penna mot ett papper.
- Jag tar ofta blad från träd och river sönder efter exakt samma mönster.
- Jag använder knogen när jag trycker på bankomatknapparna.
- Jag tröttnar aldrig på KENT och GnR.

Nu har jag fått gåshud typ sju gånger bara för att jag skrev det där med BIC-pennan.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Låt tjemisten skriva 6 konstiga saker om dig oxå. Säkert mer utlämnande ;)

Anonym sa...

Hittade hit från Anne. Vilka fina bilder du gör! och så har jag skrattat en massa. Kul blogg! :)

/C

Linda K sa...

det är inte möjligt? knogen? blir de tinte fel då?

Minna sa...

Tommy: Ska vi verkligen ha så kul?
Anonym C: Halloj! tack tack! :D
LindaK: Ja... men jag vet inte vad det heter... inte knogen där mitt på handen, utan om man böjer tex pekfingret och trycker med knogen som är på fingret... eller? Hmmm... det kanske därför jag aldrig får ut några pengar, jag trodde bara att jag hade så dålig lön. värt att kolla upp... ;P

Linda K sa...

HA HA HA!!! jag fattar. semi-knogen?

Linda sa...

...och jag får gåshud av att läsa det.

Minna sa...

lindaK: Ja, precis! hahah!
Linda: Jag med. igen.