måndag, april 16, 2007

Nylonstrumpefötter

Dagens roliga saker:
* Kollega E försökte tvinga mig att gå med honom från jobbet till Slussen... Problemet var mina fina icke-prommenadvänliga skor. Men han tyckte att jag kunde byta om till mina aerobicskor ("De används ju inte så ofta längre..."), stoppa ner mina nylonstrumpefötter, kjol och kappa och knata iväg...
"Folk kan ju se mig" resonerade jag och tog tbanan hem.

Dagens tävling:
* Men titta, Mamma W har en tävling! Där kan man vinna Rosa Musen! Lyllo den som vinner!

Dagens jag blir så trött:
* Kjell Bergqvist hit, Kjell Bergivst dit! Men alltså, jag såg en snutt på Hundtricket i fredags. Kjell Bergqvist spelar arg, sur, stressad lärare. Men alltså, gör nåt nytt!

För er som låg och sov hela måndagen här är en påminnelse:
"Missa inte mitt välkomsterbjudande i min nya illustrations-shop"

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nej den får ni inte missa för den har så fina bilder!!! Jag ville köpa massor med bilder. Men jag beställde en. :) Måttligheten personifierad!

Minna sa...

Suddis: hahah, det är bra att du föregår med gott emempel iallafall!!!!