söndag, april 15, 2007

Julgran

Dagens dröm:
* Att beskriva sina drömmar för andra är dömt att misslyckas. Men det hindrar inte mig. Jag drömde att jag hjälpte kompis Y att bära hem en julgran. Och jag hade alldeles för mycket smink på mig och kände mig jätteobekväm och generad!


En del blir upprörda över den här låten. Det blir inte jag, provocerar mig inte alls. Däremot blir jag provocerad av folk som snackar skit om Ann Söderlund och folk som neggar om precis allt och säger "jäma plågor" när man frågar hur läget är! Bland annat.

8 kommentarer:

Karin sa...

Jag blir jäkligt provocerad. Det borde vara förbjudet att sjunga på skånska om man inte är Peps Persson.

Minna sa...

Hahahahahha!!! ja, Karin, DET är sant!

Anonym sa...

eller Timbuktu.

Förresten så blev jag lite provocerad när Ann hällde i bebisen o'boy och sen glömde den på mattan när hon själv sprang ut genom dörren. Annars är hon söt och rolig.

Minna sa...

Hanna, hahaha, nä, det missade jag. Jga såg inte det senaste programmet med henne. Jga har bara sett det där "Söderlund och Bie".

Anonym sa...

Jag pratar nog inte skit om Ann Söderlund - men jag borde. För jag irriterar mig extremt på henne. Numera tittar jag aldrig när hon är med men jag kollade Söderlund &Bie några gånger och jag höll på att få krupp på mesigheten med barnen. Klart de var struliga - mamma var ju liksom ÄNNU virrigare och struligare och kunde aldrig göra något "riktigt". Hon gör mig irriterad och nervös! Så - nu HAR jag snackat skit om henne. Fyyy på mig!

Minna sa...

AnnicaB: hahahah, det var kul! Det blev jag inte provocerad av. jag tror nog att det har att göra med vem som säger det... om det inkluderar en neggig tant på mitt jobb...

Anonym sa...

Den där låten är ju hur kul som helst, gillar den skarpt

Minna sa...

Annelie: Jag gillar den också, härligt gung!!!!