måndag, mars 12, 2007

Skägg

Minna. Nu med skägg.

21 kommentarer:

Karin sa...

Oj, pirat minsann. Fast jag tycker att det är lite mer Jesus än Johnny depp över dig. Kanske lider jag av Jerusalem-syndromet.

Anonym sa...

Skitsnyggt. Välkommen in i skäggklubben.

Minna sa...

Karin: hahahaha, ja, jag försökte gå mer åt Abrascha hållet... men jag är nöjd med jesus. man ser liksom min fromma blick.
Thomas: TACK! :D

Anonym sa...

Ni tycker att det är kul, men det är inte en redigerad bild...

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAHA!!!

Kemisten - alltså, den förra bilden var redigerad (den utan skägg)?

Anonym sa...

Slutspel förstår jag, men vilket lag?

Hej Brynäs!

/ En till med skägg.

Minna sa...

kemisten: men... var du tvungen...
hanna: ja, då var jag nyrakad.
Thomas. Modo, annars förgiftar Kemisten mig.

Minna sa...

Tommy: va fan... igen skrev jag fel namn. jag vet att du heter TOMMY, inte Thomas.

Linda K sa...

HA HA HA HA!!! sjörövarfabbe farfars far...

Minna sa...

Linda K: That is meeeeee!!!

Anonym sa...

Vet inte om det är viktigt för Dig, men på dessa två senaste bilder ser Du bara yngre och yngre ut! Från tuttifrutti-årsåldern till... inskolning på dagis? Heja Dig i vilket fall!

Anonym sa...

Hanna: Hon har bar låtit det växa, ögonbindeln är dock bara ploj (fniss)

Minna sa...

Nadia: Tack. Det var fint sagt. Men det är alla bilder från samma ålder!

Anonym sa...

*hmpf*

(skriv Tompa så är du garderad)

Anonym sa...

Kan det vara så att detta är den första delen i utmaningen om Minna`s lite udda saker..? Trodde jag skulle vara tvungen att påminna henne om den.. ;-)

Anonym sa...

Du säger att du har svarat på en utmaning..eh..var kan man läsa dessa svar då..? jag frågade snällt i Torsdags (tror jag det var) och du sa att du skulle svara "i morgon".. :-/

Minna sa...

Snurran... nu blir jag helt snurrig... var tvungen att kolla igen om det verkligen var samma utmaning... hm. Men, jag blev utmanad av Linda K, och svarade 6/3! För visst är den den du menar? Undrar vad jag menade när jag svarade "imorgon"! Jag gillar att bli utmanad! mer!

Anonym sa...

Jo, det var precis en sån utmaning jag gav dig - jag kallas inte Snurran utan anledning ;-) - jag hade faktiskt läst ditt inlägg den dagen också men var tillräckligt Snurrig för att ge dig samma utmaning igen, haha! Du får en ny så fort jag får en!

Anonym sa...

Tänk om du sov.
Och tänk om du, när du sov,
drömde i din sömn.
Och tänk om du i din dröm,
for till himlen och där plockade
en främmande och underbar blomma.
Och tänk om du när du vaknade,
hade den blomman i din hand.

/Samuel Taylor Coleridge

Frida sa...

Slutspelsskägg? Mitt är för Hv ;)

Minna sa...

Snurran: :D
Tomas: :D
Frida: Nä, inget slutspelsskägg. Bara vanligt skägg... ;D