fredag, mars 09, 2007

Pondus

Morgonens roliga sak:
* Hängde som vanligt inne hos kollega E.
Jag: och så bla bla bla...
Kollega E: Ja, just det... vad var det jag skulle säga...
Jag: Att jag är skitsnygg.
Kollega E: Hehe, idag har du pondus. Ponus med karisma.

Dagen börjar ju bra iallfall. Hahahah. Synd att jag inte har någon att utöva min pondus på. Kollega M här mittemot sitter och surfar och sa just:
- Det är en i styrelsen som heter Bunny. Undrar om hon blir kallad för kaninen.
- Är du säker på att det är en kvinna då?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hade en hund som hette Pondus. Nu är han död. Han skulle hetat Pontus men jag skrev fel när jag beställde ett valphalsband med hans namn på.
"Kom hit Pondus"...brukade jag ropa.

Anonym sa...

Bunny, var det inte så Charlottes hemska svärmor hette i SATC?

Minna sa...

Tomas: hahah, jag känner mig ungefär som en hund idag... tur att jag ska gå tidigt från jobbet!
Maria: Jo just det! hon var värsta ragatan.

Stina sa...

Haha...rolig läsning. Kram Stina

Minna sa...

Stina från landet: välkomstkram. Hoppas att jag kan hålla humorn uppe!!!