torsdag, mars 01, 2007

Buhu

Dagens gnäll, sura min och appråpåingenting-bild:
* Det här inlägget är endast till för att tigga sympati av mina fina bloggläsare. Det är meningen att ni ska kommentera inlägget genom att ge pepp, fina komplimanger osv.

Jag går på en kurs där man ska rita.
Jag är fullständigt värdelös på att rita - FÖR HAND!!!!
Det jag presterade idag var katastof och
jag kände att jag lika gärna kan lägga
ner alla mina projekt, för vem fan är det
jag försöker lura?

Alla andra på kursen är värsta äckliga snitsiga
och ritar fan finare bilder än alla mina
tillsammans. Dom kan ta över mina projekt.
Blä. Jag vill inte gå dit någe mer.

Nä, nu går jag och drar nåt gammalt över mig.
(det var dagens lögn... nu ska jag gå och duscha)


29 kommentarer:

Svennis sa...

Jag tycker du är vrålduktig på att rita. Så det så.

Minna sa...

Oj, jag hann ju knappt publicera inlägget... Tack Svennis! Vrål - är bra! :)

Linda sa...

äh, minna! vilket s k i t s n a c k! jag skulle vilja ha alla dina ritor hemma, på väggen, för alla att beskåda. skärp dig nu! ;D

Polly sa...

Ahmenbaliksom! Du REGERAR (som min nästansjuåring säger)! Värsta ritartjejen juh!
Jag skulle dööö av lycka om jag kunde rita som du! Sådetså.

Anonym sa...

Meh, rita för hand? Det är ju faktiskt 2007 nu. Du knäcker!

Och faktiskt så visade du ju en bild för ett tag sen som du ritat för hand och den var var fin. På riktigt. Go for it!

Minna sa...

Linda: Tack för stödet!
Polly: Åh,söta Polly! Jabasägerahmentackdårå.

Anonym sa...

Morötterna var i alla fall fina! :D

Minna sa...

Jessica B: Hahahahhahahahah!!! Det var ju hur kul som helt! Precis, jag följer med i utvecklingen!

Minna sa...

Åsa S. Tack. Finaste jag åstakommit idag!

Linda K sa...

komplimang komplimang komplimang!!!

Anonym sa...

..och jag som läser din blogg mycket på grund av dina bilder som jag tycker oftast är "på pricken" !

Minna sa...

Linda K: Tack tack tack.
Snurran: Åh vad bra. Då ska jag fortsätta.

Anonym sa...

Jag tycker också jättemycket om din blogg. Just för dina bilders skull och för dina texter med. =)
Kör hårt!!

Anonym sa...

Jag undrar var dina tavlor säljs?....

Anonym sa...

Snyggast, bäst å luktar gott! Man skulle kunna tro att jag nu skriver om mig själv, men det är ju du Baby!

Kottemor sa...

Jamen att kika in och se vad du ritar är ju liksom halva min dag!;)
Så träffande,och Jessicab har ju rätt,inte ritar man för hand längre...
suck;)

Kramar!

Minna sa...

Maria M: Bra! Tack, det känns skönt att höra!
Alis: Hanna är återförsäljare... nä, jag ska nog öppna nåt snart... kanske... annars så kan du alltid höra av dig på mailen om du är intresserad av nåt speciellt!
Kemis: Åhåjajja...
Kottemor. hihi, halva din dag! Nä, vem vill rita för hand, set är ju värsta stenålders.Hahah, kramar tillbaka!!!!

Anonym sa...

FinFint, undrar alltid hur du får till dina teckningar så bra. Vilket program använder du??Dessutom satt jag senast igår och kollade på gamla inlägg, du har utvecklats i dina teckningar, de blir finare och finare!

Minna sa...

Anny.: Tack! ja, visst går det framåt! jag använder Illustrator.
Kul att du tycker om!

Anonym sa...

Bästa Minna - saker som händer händer i din blogg! Minna äger! (Och det uttrycket använder jag typ aldrig ;-)!

Anonym sa...

Det var ett jädra gnäll.

Trevlig helg!

Minna sa...

Mamma W: Hahah, ja, jag äger! Eum... hahahah!
Tommy: Ja, visst är det härligt! :)

Sofia sa...

Men vad är detta? Du är ju värsta proffset nu fattar jag ingenting. Jag skulle aldrig kunna rita en morot.

Anonym sa...

Hihi du har inte sett mig rita. jag är kvar i
rita-endast-blommor-på-skaft-stadiet
Läser din blogg och tittar avundsjukt på dina roliga bilder varje dag.

Tjingeling

Minna sa...

Limaliv: Åhhåjaja... tack! Det känns bra att bli kallad "proffset", jag njuter! Tack!
You rock minna...: gulle :)

Anonym sa...

Men du KAN ju rita??
Släng duktighetsdjävulen i väggen, eller vad som nu tillfälligt drabbade dig och minns att du faktiskt KAN rita...
Vi är ett antal personer som njuter varje dag av dina bilder.//Betti

Minna sa...

Betti: tack för orden, det stöder extra mycket idag!

Anonym sa...

Jag tittar på dina teckningar (får jag kalla dem så?) från november 2005 och noterar hur snabbt du hittade din fanstatiskt sköna stil som du har hållit dig fast vid. (inte för att att du står stilla, jag tycker mig märka en viss konstnärlig förändring den senaste tiden - "sofistikering"... :-)

Anonym sa...

...inte för att jag vill sätta någon press på dig - jag precis hur det känns att gå ner sig i dyn och man tycker att inget man gör är värt nåt eller duger. Oftast gäller det att vänta ut det och tänka på annat så kommer det tillbaka. :)