lördag, mars 24, 2007

23

Dagens roliga sak:
* Skulle betala med kort. Kassörskan tittade länge på mitt leg. Sen när köpet var avklarat tittade hon på mig, log och sa:
- Man kan aldrig tro att du är 77'a. Jag skulle ha gissat på att du var 23!

Dagens trista sak:
* Jag lämnade bilen för att springa in och hyra Borat. Kommer tillbaka. Kemisten flinar och säger:
- Du vill nog inte gå in här.
Och fy fasiken. Han hade äggat så att bilen började rosta. Vi var tvugna att åka med nervevade rutor hem. Och när jag hotade honom med att jag skulle blogga om det visade han bara V-tecknet och skrattade.


10 kommentarer:

Anonym sa...

Hah, man kan nog betraktas som vuxen om man tycker om att andra tror att man är yngre än vad man är...så tolkar jag inlägget

Kemistens smajl på bilden är underbar, men han trodde nog INTE att du skulle skriva om det...

Minna sa...

Anonym: jag är 30 och vuxen, jajjamen. Men man vill ju inte se ut som en käring.
Kemisten utmande ödet, det gör man om man pruttar och visar V-tecknet.

Anonym sa...

hahahahahahahahahahahah - fy vad kul - I love your humor!!!

Linda K sa...

hahahahahhahahahahah jag med! heder åt kemisten :D

Anonym sa...

Hahaha, oh shit! (Kul, va?)

Minna sa...

Sara: Hahah! :D
LindaK: Hohoh, jag ska hälsa honom att han har fått heder från dig! :D
Polly: Skitkul! :D

Anonym sa...

Haha, du är bäst!!! Underbart roligt!

Minna sa...

Maria: Kemisten är bäst - prutt på the rest!!! :D

Karin sa...

Jag förstår honom precis. Min sambo pratar fortfarande om när en svensk turist med lite gaser orsakade den största massflykten i Pnomh Penh sedan Pol Pots dagar. Det var 1,5 år sedan... Jag rodnar lite kvinnligt när han tar upp det men inom mig gör jag också V-tecken!!

Minna sa...

Karin: Hahahha, trillar av stolen av skratt (eller hur jag nu kan uttrycka att jag tyckte att det du skrev var hystersikt kul)