fredag, februari 09, 2007

Viskar

Dagens roliga sak:
* Jag gick och pillade på min mp3-spelare och fattade inte varför den inte gick igång trots att jag tryckte på play (push play!!)! Tills jag insåg att jag inte hade satt in hörlurarna i öronen. Smart!

Dagens trista saker:
* Vuxna människor som viskar på t-banan. Känns olustigt. Man tror ju på en gång att de pratar om en själv.
* Hela eftermiddagen planerade jag att jag skulle köpa semlor. Jag hoppade till och med över jobbtårtan till förmån för semla. Kommer till bageriet och då är semmel-jäklarna slut!


10 kommentarer:

Sara sa...

Jag har precis ätit en semla. Eller en halv, rättare sagt. Ene sonen envisades med att vilja ha halva...

Och här hittar du mig nu...

Anonym sa...

Hehehe... kluriga saker de där spelarna. Synd på semlan!

Minna sa...

Sara: Oh vad härligt att du är tillbaka! Fick han toppen eller botten eller blev den delad på mitten?
Tommy: Ja, man vet liksom inte vad som är fram/bak upp/ner...

Sara sa...

Delad på mitten.

Sara sa...

Delad på mitten.

Minna sa...

Sara: Ah!
Sara: AH!

Anonym sa...

Det där med mp3´n skulle jag lätt också kunna göra.. haha

Anonym sa...

1. Skönt att det finns fler...
2. Semlor ser godare ut än vad de är. Speciellt efteråt.

Minna sa...

Åsa och alis: Tekniken har makten över oss!!! Run for your life!
Alis: Stämmer med semlan, nu är jag glad över att det inte fanns nån...

Kottemor sa...

Jomenvisst gjorde jag likadant i torsdags!!!!
Man blir ilsk!:(
Planerade allt och förberedde familjen på semlorna men inte en enda rackare fanns kvar,elakt.