onsdag, februari 21, 2007

Stoke

Dagens roliga sak:
* Kollega E skulle berätta vad han åt på Texas smokehouse... sk. "tee-beene-stoke".

Dagens trista sak:
* Jag skyndade mig hem för att se reprisen av Livräddarna på SVT24. Kom hem... då har vi "lånat ut" vår digitalbox till en kompis. ( Och då kan jag inte titta på tv överhuvudtaget för när det är kallt ute eller blåser funkar inte vår analgoga antenn. Hej och välkommen till stenåldersgrottan.)
* Idag har jag ätit så mycket godis och annat onyttigt att hälften vore nog. Men jag sa STOPP OCH BELÄGG när Kollega E ville äta en semla till middag före bion...
* En enrisbuske har växt fast på mitt huvud.

Dagens biobesök:
* Pans labyrint. En film för dig som vill se ett monster som har ögonen i händerna och diverse andra grymma scener. Inte för den kräsmagade... blurp.



PS! Är det någon som både har läst "Låt den rätte komma in" och sett Pans Labyrint? Om du har... monstret med ögonen i händerna - det är ju Håkan!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill särna se en teckning av enrisbusken! ;)

Minna sa...

Åsa. ja... du skulle vilja det va? :P

Lilla Blå sa...

Haha.. "Tee-beene-stoke"..
Roligt!! ;)

Minna sa...

Lilla Blå: Jag fnissade jättelänge och han blev helt frustrerad eftersom han inte kunde berätta klart sin historia...