fredag, februari 23, 2007

Jobbfrisyr

Dagens roliga saker:
* Den här frågan!
* Var hos frisören. Vi diskuterade mitt hårs eventuella utformning.
Hon: [bla bla bla]... nja... om vi gör så tror jag att det kommer bli som en skolflickefrisyr.
Jag: Och det går ju inte. Jag har ju ett jobb. Jag måste ha en jobbfrisyr.
* Sen tävlade vi i vem som har haft fulast frisyr.
Hon: Jag har haft pentad hockeyfrilla med slingor!
Jag: Ja, men så var du populärast bland killarna också!
* Kemisten tittar på Let's dance och förundras över Martins kläder:
- Han ser ut som om han är på cirkus. Närsomhelst börjar han jonglera.

Inga trista saker idag. Går inte när man har vunnit pris, se inlägget nedan! Aoiiiii! Eller jo, den här bilden är extremt trist:

4 kommentarer:

Linda K sa...

hur skiljar man en jobbfrisyr mot en skolfrisyr? är nån av dom page? elelr lugg? eller en "brittney"?

Minna sa...

Linda K: ja... det är det som är frågan... enligt min frisör var det iallfall "för snällt för mig"

Linda K sa...

så du blev farlig! i håret alltså :)

Minna sa...

Yes, en farlig frisyr till mitt farliga jobb...heheheh.