tisdag, januari 23, 2007

Tjurig

Dagens roliga sak:
* Sitter i soffan. Tittar lite på Förkväll.
Jag: Jag vill bara se det där inslaget om Elin Lantos garderob (som för övrigt visade sig vara förskräcklig).
Kemisten: ??
Jag: Jo, men på riktigt, jag vill se.
Kemisten: Jag förstår. Om Wernblom skulle visa upp sina hockeyklubbor skulle jag vilja se, på riktigt.

Dagens trista saker:
* Idag har varit en irritationsdag för mig. Jag har irriterat mig på allt. Om jag hade tid skulle jag kunna ge 10 000 exempel men jag skiter i att ha tid till det!



Snart börjar Livräddarna. Det är (som Tiffany Persson skulle ha sagt) mitt bästa program.

10 kommentarer:

hampa sa...

Vem är Wernblom?

Minna sa...

Nån hockey-svettig gubbe. Tänk dig Foppa typ.

Anonym sa...

Vilken löööövly jävul. Precis sådan känner jag mig också - har precis gjort lön på jobbet... grrrr

Anonym sa...

Hampa, What dö föck, har du sovit på SO:n?
Elitseriens (Hockey) klart coolaste spelare, hård och elak precis som jag vill ha dom. Nummer 9 i Skellefteå, tidigare i MoDo.

Minna sa...

Annicab: tack, jag känner mig så idag också...
Kemisten: Tack för info.

Anonym sa...

Wernblom = Foppa??!! Tillåt mig småle :)

Minna sa...

Tommy: ja men på nåt sätt. För oss tjejer är det typ samma ju...

Anonym sa...

Måste bara beröma dig för bilderna! Jättefina! *Blir imponerad*

Anonym sa...

Vad var det som du inte gillade med Lantos garderob? Missade tyvärr förkväll i måndags, brukar vara den bästa dagen då de har mode och hälsa bl.a.

Minna sa...

Lilla blå: Tack! :D
Ida: Det var för plåttrigt för mig, text på kläder, höga smala klackar på stövlarna, volanger och sånt osv. Inte min stil bara.